and the bright light turns to night


Kom hem från gymmet för en stund sen. Grymt pass på 90 min idag också, dagen blev riktigt bra - som jag trodde. Och även idag fick Julia sin dagliga dos (vilket inte händer så ofta längre) av ögongodis - thanks for that, Greeeeeat! Sitter och äter mitt goda kvällsmål som består av Naturell lättyoughurt med Exotisk mix i - hallon, vindruvor, mango och ananas, plus lite extra hallon och passionsfrukt på, yaammmie!
Får se om Charlotte dyker upp på lite mys, annars myser jag själv med Te framför Grey´s. Och kanske ett skumbad ikväll med, så skönt innan man ska lägga sig. Åker till Jönköping imorgon eftermiddag med my lovely bosses från efterfesten, längesen jag träffade dom nu. Jag, Michelle och Anna åker med dom dit.. Nu ska jag se över lite packning och göra lite Te. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra babe!!! nu börjar de likna något på matfronten;) vill att du ska må bra!!:) inga fel me lite ögongodis;)



Kyssssss

2008-11-05 @ 21:03:23
Postat av: Julia

Jenny:

Tack älskling! Och detsamma till dig. Hehe, nee de förgyller ;P



Miss u! Kysss tillbaka vaaaa

2008-11-05 @ 21:18:36
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: D

Förstår inte hur du kan se ögongodis när jag inte är där?

2008-11-05 @ 21:30:21
URL: http://dennisnikou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0