broken twice


Uppe med tuppen, ...kan man faktiskt säga att jag var idag, 07.30. Sovit riktigt dåligt i natt dock, inte kul alls. Men nu är jag uppe, ska strax slänga på mig lite mysiga kläder och ut på morgonpromenad i det fina höstvädret, äälskar.
Åker runt 18 tiden idag, så ska försöka hinna med allt innan, kanske till och med ett besök på gymmet, skönt att svettas lite innan man ska sitta still i bil ett tag. Blir spännande att se hur klänningarna ser ut. Hoppas den passar :D Bara skickat mått, vem vet - den kanske är för liten nu... - haha. Imorgon kommer brorsan, då ska de mysas, pappa skall ut med några kompisar, så vi ska ha eget mys. Om ni bor i Jönköping, kom till Sliver : )  Have a good day! 




..you find me here tonight..


Kommentarer
Postat av: S

ska med ha mys imonkväll :D vad ska du äta för gottis? :) ha en bra dag :)

2008-11-06 @ 10:32:19
Postat av: Julia

Svar till S:

Mysigt :)! Vet inte, inte ngt speciellt faktiskt. Men jag och brorsan snackade om att göra en god fruktsallad, inte så sugen på ngt speciellt just nu iaf, blivit lite för mkt av det goda som sagt :D Men vi får la se imorrn.. Själv då?

Detsamma :)

2008-11-06 @ 10:39:13
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Stina

hann du med nån tripp till gymmet innan eller? :)

2008-11-06 @ 18:24:05
Postat av: Jenny

När kommer du hem från Jönköping? ska ni få bo på hotell där inatt alltså?älska hotell-frukost:D

2008-11-06 @ 18:53:43
Postat av: Julia

Stina:

Klart ja gjorde de ;)

2008-11-07 @ 12:32:31
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Jenny:

Är hemma nu :)

Yes de gjorde vi, och jag mumsade massa go frulle ;P

2008-11-07 @ 12:33:08
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Johannes Schander

sv: Vi får se helt enkelt.. Jag vet själv inte riktigt vem var hur bilderna ska ta vägen. Men jag tror att Christian får alla och sen får du tjata på honom ;)

2008-11-07 @ 14:05:44
URL: http://schander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0