but I have to go alone


"Sliten" är namnet på mig idag. Tror jag har fått för lite sömn sammanlagt de senaste veckorna. Har gått upp tidigt fast inte lagt mig så sent förutom i Torsdags.. Får ta igen sömnen i veckan, för inatt sov jag inte heller bra. Hatar att vakna upp på morgonen och nacke och rygg värker, ingen rolig början. När jag var i Stockholm sist, fick jag prova en Tempur-kudde, och jag sov och vaknade som en prinsessa, den var jätteskön - så kanske borde införskaffa mig en sådan.

Igår kom Elias som sagt, vi kollade liite Idol, och sedan en film som hette Just Like Heaven - den var sådär.. Någon fruktsallad orkade vi varken göra ordning eller äta, så får bli idag istället. Brorsan åt sig mätt på pizza och jag åt för mycket scones, men gott var det! Ska snart iväg till gymmet. Ikväll väntar ju MMA, men innan det Sushi Ciiaao!





Kommentarer
Postat av: S

grova? vad använder du då för recept? =) kan du inte skriva ner de här vore jätte snällt :) Kram!

2008-11-08 @ 11:39:26
Postat av: Anonym

Vad SNYGG din förra kille va!! :D hur länge var ni tillsammans?

2008-11-09 @ 11:38:22
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Taaack : )

2008-11-09 @ 20:34:23
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Natta

lupum.blogg.se :P

2008-11-10 @ 23:50:55
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0