come closer and show me what u got


Hemma igen, från Jönköping - Home Sweet Home! Kom fram ganska sent igår, checkade in i vårat mysiga hotellrum, gjorde ordning oss lite, fick klänningarna (som inte rikitigt var min stil men..), och tog ett glas (vilket blev näst intill det ända för kvällen). Efter lite shitchat på Anna och Malins rum med alla så skulle vi ta en liten tur, och mycket riktigt fick vi oss en tur - i en vit Lincoln (någonting) Limo, riktigt nice, alltid velat åka en vit. Gjorde ett snabb-besök på en förfest och drog oss sedan tillbaka till hotellet och Sliver.
Sen var det dax för att agera nattklubb. Blev en hel del fotningar (vilket är roligast), lite dans, skandaler som det alltid blir (skönt när man inte är inblandad iaf), annars var kvällen helt okej. Var ju inte bästa party-människan, men ändå.. Ville hellre var nykter så därför var jag det, skönt, och ännu skönare idag. Grym hotellfrukost imorse i alla fall och jag mumsade som det vore min sista dag på jorden, hoho.. 
Gick hem i regnet förut när vi kommit fram till Götet, och har bara slöat och ätit lite sedan dess, känner mig lite hängig idag så blev en helfri dag från träning - en vilodag. Som jag fått i order om att ta mig en varje vecka, men tycker INTE om det, ..fast idag kände jag faktiskt att det behövdes - I´m proud of myself, värk i benen också som jag ska kolla upp.

Ska ge mig ut i regnet IGEN, men det gör jag med glädje - ska ju möta upp min kära lillebror som hälsar på i helgen och vi ska ha myskväll han och jag, pappa är inte hemma ikväll. Ska göra lite fruktsallad och bara mysa. Imorgon ville han prova Sushi så det får det oxå bli efter promenad och gymmet, och på kvällen är det vi som sitter på 1:a raden på MMA i Lisebergshallen, ooohyes!
Funderar på om jag kanske ska göra Grova Scones... eller kanske prova de där receptet på Kalorisnåla pannkakor... vi får se. Bilder från helgen kommer, så fort jag får se dom själv.. Lateeer!

Och kom igen nu, låttips för hårda och svettiga pass på gymmet, såsom sprinturer ute?!
Någon av er som läser borde ha NÅGOT eller NÅGRA tips...?


Kommentarer
Postat av: bella

Ja den e grym den bilden.. Fixad dock så den är ju inte äkta! Och förresten så måste man ha en vilodag Julia!:) Det är liksom det som är grejen med träning, att återhämta kroppen inte förstöra den..

2008-11-07 @ 16:56:39
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0