crying like a bitch





Några mer bilder från MMA galan.
(mesta på Agust fight, såklart)


Har bestämt mig, efter lite råd och tips, att INTE köra BC imorgon, eftersom man kan belasta benet utan att tänka på det och då blir det ju självklart värre. Så ska hålla mig till cykeln vad gällande kardio. Så jag och Charlotte har date på gymmet imorgon och ska köra ett ordentligt styrkepass, ska köra skiten ur mig.. Vi är inte så kunniga på maskinerna där än så får gå runt och upptäcka det härliga styrke-livet, för kunniga - det ska vi bli. Känns lite skönare nu och kan ju vara kul med massa nytt, kanske blir ett cykelpass framöver med, som jag absolut inte gillar i vanliga fall men.. Förnyelser kan göra nytta ibland.. Nu blir det film och försöka sova. Ska bli en bra dag imorgon.. Sweet Dreams!

- gamla sköna låtar -
Eamon - Fuck you
Frankee - FURB


Kommentarer
Postat av: S

gällande kardio?vad innebär de? :)

2008-11-13 @ 08:54:30
Postat av: Natta

kan du börja skriva vad du äter nudå? :P har väntat ju..

2008-11-13 @ 08:55:41
Postat av: Julia

S:

Det äe förbränning, från engelskan fast lite försvenskat. :)

2008-11-13 @ 10:31:46
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Natta:

Yes!

Idag kommer det se ut så här:

- Gröt på morgonen (Fiber med psyliumfrön).

- Eventuellt mellanmål - Naturell Lättyoughurt med bär och linfrö.

- Lunch - Quorn med svamp och tomat.

- Kvällsmål - Naturell Lättyoughurt/Sojamjölk med protein, med frukt och är i.



Plus massa vatten och Te :)

Happy?



MVH Julia

2008-11-13 @ 10:34:10
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anna

aa ska vi dra till nyår ;) längtar sóm fan till vintern! ta ut min bräda igen!

Gur gick de med benet nu då?

Du får träna över kroppen hädan efter...core?

2008-11-13 @ 11:08:25
URL: http://annastarbeck.blogg.se/
Postat av: fay

aaa. frisören är hemsk, men mitt hår är fan hemskare! bara att ta mod till sig. huhu

2008-11-13 @ 11:39:28
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: Natta

aha så du skipppar middag?brukar bara äta ett "riktigt" mår om dagen elleR?..

2008-11-13 @ 15:06:29
Postat av: n

är det fiberhavregryn du gör gört på då eller? :)

2008-11-13 @ 15:14:41
Postat av: Julia

Natta:

Brukar inte äta middag så ofta, hinner inte få in det. Men det ska man helst göra. Är jag hungrig så gör jag själklart det, men blir oftast ngt litet isf.



N:

Yes, Fibergryn, psyliumfrön och vatten och lite salt :) På spis el i mikron. Sen e frullen klar ;P!

2008-11-13 @ 15:25:05
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: natta

okej... ska med prova att skippa det då.. tyvker du att du är en bra förebild föresten? :)

2008-11-13 @ 18:14:31
Postat av: Julia

2008-11-13 @ 19:24:41
URL: http://ju
Postat av: Julia

Natta:

Nej, det tycker jag inte du ska. Man ska äta lite och ofta, det är det bästa. Måste lära mig det också. Njaa, det vet jag inte riktigt. Beror på åt vem och i vilken synvinkel...

2008-11-13 @ 19:25:47
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Natta

jag tycker du verkar bra iaf :) o fin kropp så jag ska iaf prova vara utan middag, äta som du skrev du har gjort idag! önska mig lycka till :D

2008-11-13 @ 19:36:41
Postat av: Julia

Natta:

That´s sweet of you, tack!

Men tycker du ska äta middag, särskilt om du kör ett träningspass på eftermiddag kväll, - som inte jag gjort nu eller kan. Självklart önskar jag dig all lycka. Uppdatera mig om hur de går :)

2008-11-13 @ 21:07:56
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: bella

Den där Natta: Skippa lunch / middag? Det är idiotiskt, ursäkta, men vill du gå ner i vikt, kontakta en proffesionell dietist och exprimentera inte själv! Varje person håller på sina mat vanor, man ska inte ta efter andras påhittade dieter utan gå till någon som är utbildad!

2008-11-14 @ 12:32:32
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Natta

varför lägger du dig i "buus"? om jag tycker julia verkar en bra tjeje med bra vanor,träning snygg kropp osv kan jag inte få fråga henne om tips då? vadå "påhittade dieter" hon har väl fått tipset från någon, och om de funkar bra för henne så varför kan jag inte få prova de med då? :)hoppas du ger mig svar Julia!

2008-11-15 @ 10:04:06
Postat av: Julia

Natta:

Klart jag svarar, who cares... Folk har allid massa åsikter vad gällande det mesta :)

Mitt tips till dig är framför allt träning, man kan inte bara äta bra mat och tro att man får kanonsnygg kropp, även om det är mycket viktigt med bra mat med mycket näring osv. En morgonpromenad med lite tempo är hur skönt som helst, om man hinner med det, och sedan en god frukost efter. Du ska försöka få i dig så mycket protein som möjligt, och minska på kolhydratsintaget, det är viktigt att du får i dig kolhydrater såklart också men helst fullkorn då, särskilt vid träning, så på morgonen skall du helst starta upp med något kolhydratsrikt såsom gröt eller fullkornsbröd etc, det står du dig på bra. Mellanmål är viktigt, så det ska man försöka vara noga med, kan räcka med lite naturellyoughurt med bär, någon bra musli (sockerfri) och en frukt. Du ska försöka äta lite och varannan timma, plus två stora mål om dagen. Fett är oxå viktigt i ditt matintag, för att bli av med fett måste du även äta rätt fetter, såsom omega3 fetter som finns i fisk m.m. nötter osv. Vitaminer är viktiga intag för din kropp. Och en viktigt sak till - unna dig något på helgerna som du verkligen älskar!! Ett tips är att köpa en bok av Fredrik Paulun, bra kostrådgivning. :) räcker det så eller vill du ha mer, och ngt särskilt? :) Kram Julia

2008-11-15 @ 12:29:25
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0