demon in my head


Var på gymmet förut md Charlotte, blev lite cykel och en himla massa mage, kan ju knappt använda mig av mina armar - joordens träningsvärk, men man ska inte klaga, och imorrn kommer den dessutom vara värre. Har läst lite kost-fakta nu under kvällen (tycker det är så intressant, lärorikt och kul), och har dessutom kolla massa matrecept som jag ska försöka göra sen när jag kommer tillbaka från Värmland, nyttiga och goda. Blir lite peppad av att kolla recept och sedan försöka mig på dom. Min kost skall från och med nu bli mera varierad. Hittat en kanonbra sida med bra recept som jag ska testa att laga så snart jag kan.
Svensson Svensson är givet på Lördagar, jag bara älskar serien. Men nu är det dags för UFC, shohoo - spännande, Couture is gonna take it, and break it..! Och imorgon bär det av till Värmland. Men innan det mina vänner så ska jag till gymmet, och svettas på crosstrainern, för vet ni vad? Mitt ben klarar det, I´m so happy. Men skall fortfarande ta det j'ttelugnt med belastning på det, så om det skulle göra minsta lilla ont är det bara att sluta - för jag skall bli "frisk".. Men nu ska det hända grejer här - taggad till max. Ciao!





Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sida var det du hittade nyttiga och goda recept på? =)

2008-11-16 @ 10:41:52
Postat av: camilla

tycker med sånt är så kul o intressant, med kost o så :) vilken sida har du hittat de läckra bilderna :P?

2008-11-16 @ 10:54:44
Postat av: Kristin

Du får gärna lägga upp recepten här när du gör dem=) har noll inspo när jag ska laga mat!:P

2008-11-16 @ 11:35:06
URL: http://kiiks.blogg.se/
Postat av: Julia

Anonym & camilla:

www.nlife.se - där hitta ja endel. den sidan är kanon :)

2008-11-16 @ 13:27:14
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0