everytimeyousmileIfeelweak


Blev lite sent igår, men såå värt. Kom ändå upp vid 8 och gjorde min underbara frukost, skönt! har nyss busat en lång stund med galningarna här, man kan verkligen inte slita sig ifrån dom - trots deras sylvassa klor och tänder. Vet inte riktigt hur jag ska palla åka hem Måndag, kommer bli svårt. Vera kommer jag ju se mycket av i framtiden men de andra två sockertopparna försvinner ju till ett nytt hem efter jul, bläää...
Snart ska jag och mamma in och handla lite inför dagens kalas, glömde ju såklart Saffran igår, (det viktigaste till lussebak - duktigt). Sen ska jag ta en promenad hem istället för att åka med i bilen, bakning blir det när jag kommit hem och sen massa matlagning, kommer bli en mysig kväll. Imorgon bär det nog av till Jenny och Micke för lite mys och bus, längtar. Nu blir det Mango, mums.. Got to go, Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0