feel the beating of your heart


En helt underbar dag med min älskade vän Jenny. Blev hämtad av henne efter en skön men hal cykeltur runt skogssamhället och lite dusch. Vi lagade god mat, tjatade, klippte, och tjatade lite mer. Så mysigt att ses, händer alltför sällan nu för tiden, and that sucks. Vi har så kul ihop, förstår varandra verkligen (you know), du är underbar gumman, hoppas vi ses snart, ...kanske lördag... Lots of love to you my angel, Tack för en guldvärd dag! 
Sen blev det solning för min del och lite handling med mamma. Ätit god kvällsmiddag och nu lite Te-mys med Mamsen. Imorgon blir det som sagt kalas här, så vi har endel att stå i, på menyn står Mammas Fisksoppa (godaste som finns) och jag har önskat mig Mormors Cheescake, mumma! Ska även göra Lussebullar hade jag tänkt, blir mycket gott imorgon... All for today, Ciao!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Gulli du e stumpan!!! tack sj!! hoppas vi ses igen innan du åker tillbaka.. om inte annat är de ja som kommer till gbg o besöker gullets gym under FF helgen;)



Massa kärlek till dig;)

Pöss

2008-11-20 @ 20:50:33
Postat av: Julia

Jenny:

Du e lika gullig du baby! Klart vi måste göra de, jag vill :)

Det kan jag lova att vi ska, shohooo va skojs..



Puss lovely

2008-11-20 @ 20:52:11
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Va snygg hon är are girl :))

2008-11-25 @ 07:43:28
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0