finally


Kloka ord kom från en av mina närmaste vänner - Jenny; " Fan man gnäller för skit saker egentligen.. Om man tänker på andra som har cancer o annat skit ". Så jävla sant, rent ut sagt. Här sitter jag, mår skit och tycker bara att jag är dålig, lat och hemsk m.m. Med den dumma anledningen som att man inte är tillräckligt pigg o sugen på att röra lite på sig, och detta sitter jag sekund efter sekund och grubblar mig över, istället för att ta tag i skiten, vilket jag heller inte MÅSTE, men gärna vill.

Hur kan man ens klaga på såna i-landsproblem? Egentligen. Lite eftertänksamhet skulle behövas ibland alltså, shame on ous! Vet att det kommer komma fler dagar då jag kommer känna såhär, och likaväl då som nu så kommer jag klaga över det, men så fungerar man ju, dumt nog, men man måste ändå tänka till och fatta att det egentligen inte är big-progblems, trots att man får det att låta så, och trots att det Verkligen känns så, för det gör det.. Mer om detta en annan gång, men nu ska jag nog iväg o handla lite, istället för att ta tag i powerwalken, kanske... Hej!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaaa julia skäms på oss;)

2008-11-03 @ 16:09:14
Postat av: Julia

Jaa, Jenny - men va tusan gör man :/ :D

2008-11-03 @ 16:18:21
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Rättanonym

Vad har cancer med ilands problem att göra julia!? det finns väl cancer över hela världen. Haha fan va blåst du e

2008-11-04 @ 06:29:58
Postat av: Anonym

Hon menar att det är ett i-landsproblem att bekymra sig om vikten när det bara handlar om nått kilo hit o dit eller att man "fuskat lite" med maten/träningen, när man egentligen borde vara glad att man slipper cancer och andra hemska sjukdomar.. Alltså; sluta bry er om småproblem och njut av livet så länge det varar, för ingen vet hur länge det blir... Sen kan ju det vara lättare sagt än gjort men försöka går ju...!

2008-11-04 @ 07:31:02
Postat av: Julia

haha, oo herregud.. Någon har svårt att läsa och förstå :) Medans andra förstår Exakt! Vilket inte var sååå svårt att göra heller.

2008-11-04 @ 15:02:52
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0