here I go


Måste erkänna att jag verkligen fått upp ett intresse för MMA. Har kollat det på TV en hel innan men.. Börjat följa "the ultimate fighter", roligt och underhållande, men är ju trots allt en dokusåpa, även om dom kör fighter och så - men det är ändå riktigt bra. Kollat det sen 22.30 på TV4Sport och nu har nedräkningen till UFC börjat och sen UFC unleashed, måste nog hålla mig vaken alltså. Kommer mer imorgon, men det här är såå spännande. Dessutom handlar det en hel del om Randy Couture, som jag läst och sett mycket av, men även Lesnar - grym fighter. Kommer bli såå spännande! Nu är pausen slut, Sweet dreams my friends!


Kommentarer
Postat av: Emma

hehe det är bra men vilka jävla idioter dom är och så jävla mycket testostron så det rinner över.

Har kollat på alla 8 säsonger säsånger och dom i början är ganska underhållande och roligare coaches.



Randy är bäst ingen protest hahaha

Det känns fel att hålla på någon annan en han. Det är tur att dom är ödmjuka båda två och inta har trashat varann, det skulle helt enkelt bli för mycket för mig hehe.

2008-11-15 @ 10:49:11
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä jag bor i ett jävla kommunisthus som inte har tv4sport så det blir imorrn när vi laddat hem det. =)

2008-11-15 @ 13:54:18
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0