history


Blev ingen lunch med M idag, typiskt. Felberäknad tid för hennes skjuts till tåget (eftersom hon bor mitt ute i Lerums skogar). Så jag gick på stan en sväng, fick med mig ett nytt träningslinne från Better Bodies som jag hittade på BUDO&FITNESS. Men det blir flyttat till Fredag. Gick hem och lagade lite mat istället och drog till gymmet efter en stund, invigde nya linnet såklart. Blev ett pass på bandet och lite mage och en himla massa stretching.

På väg hem från gymmet hände en ganska obehaglig sak (tyckte jag).
En kille gick över gatan vid Vasa mot backen upp till mig, och jag kände igen honom från gymmet, där han tidigare varit samtidigt som mig. Kände mig förfölj, som man kan göra ibland vilket oftast brukar vara inbildning... Men det kändes verkligen som han förföljde mig - och mycket rätt. För när jag kom upp för första backen sa killen - Ursäkta?! Jag svarade - Ja, ...Vad? Han undrade sedan vad jag hette och jag frågade varför han undrade det, då svarade han att; Jo men vi tränar på samma gym och jag tycker du är söt. Mitt svar blev - Jasså, tack.. Och så försökte jag gå vidare, då frågade han hur gammal jag var och jag svarade tillbaka att jag inte tänkte säga det och gick snabbare uppför backen, hörde hur han då sa - så jag har gått hela denna väg i onödan... Jag svarade JA, det har du - och gick ännu snabbare upp för backen. USCH! Tyckte inte alls det var kul. Ingen idé att säga till pappa heller för då blir han så orolig.

Imorgon ska jag luncha med Helena som jag träffade på Modemässan i Stockholm sist, blir nog en Bulgursallad - såå sugen på det, mums.. Nu ska jag kolla in någon film att somna till, upp i tid imorgon! Ciao.



Kommentarer
Postat av: Emma

Låter lite som att han var fredlös och bara försökte ragga, men man vet ju aldrig! Förstår att det kändes obehagligt..

2008-11-27 @ 11:41:17
URL: http://yournumberfour.blogspot.com
Postat av: Emma

om han bara var ute efter att ragga kan man ju tycka att han kunde gjort det på gymmet. Skulle tycka att det var ganska ospännande att möta honom på gymmet nästa gång.

2008-11-27 @ 14:36:59
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0