ifIcanturnbacktime


Jobbat hela helgen - därav en ouppdaterad blogg, inte haft någon ork eller lust när jag kommit hem. Igår jobbade jag till 18, och sen handlade vi lite, jag gjorde en grymt god sallad, med färskt bröd till. Kollade film och slocknade rätt snabbt.

Började 12 idag och kan ju säga att det inte var mycket trafik inne hos oss, usch vad dött.. Tiden går så sakta då, ... vilket resulterade i att jag och Martin stod bredvid varanda, vid varsin dator och skrev till varandra på facebook, boooring. Fuck Facebook förövrigt - kan inte skriva meddelanden till någon, blir så lack.

Sprang och köpte mina älskade Lussebullar vid det mysiga ståndet som är precis vid Arkaden. Slutade 16 och drog till gymmet då. Blev bandet, crosstrainern och mage. Har en jäkla träningsvärk sedan jag körde mage i Torsdags men det är sååå skönt, särskilt att träna då.
Har lyxat med Risgrynsgröt och ska äta min underbara BlåbärSorbet sen, det är den godaste av de smaker jag smakat, så gryym... Hmm, man kan inte tvinga fram ett blogginlägg, men jag lyckades visst, dax att avsluta det. Ciao!


Kommentarer
Postat av: bella

mat o gymmet det är ditt liv det :)

2008-11-30 @ 21:19:51
Postat av: bella

haha nej det missade jag inte, lusläser inte så man ser bara det fetstilande som du vill att man ska läsa :)

2008-11-30 @ 22:49:29
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0