in the deep


Då är man hemma i Göttlaborg igen, känns skönt - men saknar alla vovvsingar, familjen, Jenny och alla andra godingar jag inte ens hann träffa.. Vistelsen i Värmland var helt underbar, massa mys och roligheter - helnöjd, Tack alla som förgyllde den! En lång men helt okej tågresa förut, och sen släpade jag hem min väska från stationen - eftersom pappa jobbade, den var riktigt tung men med min vilja så gick det allt. Åkte och handlade en himla massa inför veckan när pappa var klar på jobbet. Nu sitter jag med en kopp Pepparmynt-te med Honung i, yaammi...

På väg hem efter tåget sprang jag in på Pressbyrån för att se om nya BODY hade kommit ut, - och visst hade den det. Riktigt skoj att vara med, även om det var en liteliten bild, kul ändå. Köpte med mig den hem i alla fall. Tack Johan för att jag fick vara med på fotningen och allt därefter och därtill, ska bli kul att se vart bilderna dyker upp framöver... Och ska framförallt bli grymt skoj att gå på FF om två helger, se bl a han tävla och massa annat, ser verkligen fram emot det - jag och Dessan ska ha skojsigt.. Så kommer ju Jenny och Micke också - underbart! Johans blogg ser ni här.

Är lite ballad-galen idag, så sitter här och förgyller kvällen med lugna kärlekslåtar, inte likt mig, men mysigt ibland.. Imorgon ska jag till gymmet - finally, ojj vad jag längtat. Benet är verkligen på bättringsvägen och jag har inte alls ont längre - betyder att det snart är dags för de dagliga powerwalksen - YES! Ciao.



...jag sa "liten"... ; )




Foto: http://bigd.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0