keep fallin´ down


Precis hemkommen från gymmet, sitter och mumsar min gröt (sent, jag veeet) men nu blev det så. Köpte med godaste Bulgursalladen hem från ett ställe vid Saluhallen som jag aldrig minns namnet på, ska äta den på tåget.
Grymt skönt pass på Crosstrainern i 40 min, och svetten rann kan jag lova, sen körde jag lite mage. Det är riktigt fint väder här idag och det sista man vill är att sitta på ett tåg, men så är det.. Orkade föresten inte hålla mig vaken till UFC and the big fight - Couture Vs Lesnar, och insåg dessutom att jag knappt skulle få någon sömn alls i natt så jag får ladda ner det helt enkelt, vilket jag håller på med. Ska bli såå spännande att se det senare. Nu blir det en promenad i fina solen om jag hinner och sen beger jag och brorsan oss till Värmlands skogar. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Erika

2008-11-16 @ 14:34:59
URL: http://er
Postat av: Erika

Jag vet, jag är så klantig.

Ja det vill jag absolut! =D=D

Jag har fått schemat för veckan nu så jag vet hur jag jobbar med.. ;D

2008-11-16 @ 14:36:20
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0