make it okey


Hur underbart som helst ute, friskt och skönt, dessutom tittade solen fram. Jag ville verkligen inte gå in, men efter 1 tim och 45 min ca så var det dags. Typiskt att jag försov mig imorse, dagen blir så framskjuten då - frukost efter promenaden vid 14 liksom, how wierd is that.. Gott med frukost efter en rask promenad, och ett välfungerande ben dessutom - glad! Har precis druckit lite Grönt te med honung (sååå gott). Ska iväg till gymmet om ca en timma och sen till min lilla Charlotte och den lilla vovvsingen, ska laga mat/eller fruktsallad, dricka te och mysa. 

Har glömt att berätta om en riktigt rolig och knäpp sak jag såg på väg hem från gymmet för någon helg sen. Skulle köpa min goda bulgur-sallad för att ha med på tåget, och när jag går förbi Saluhallen ser jag en tant som går och håller i något som ser lite underligt ut, så kunde inte låta bli att titta lite extra för att kanske kunna se vad det var hon höll i sin hand. Såg inte riktigt vad det var, ...men sedan tog hon "saken" mot sin mun och det visade sig vara tantens LÖSTÄNDER!! Hon stoppade in dom i munnen och gnagde rätt käken lite, sen satt dom där dom skulle... Jag bröt ut i gapskratt där jag gick alldeles själv, men kunde inte låta bli. Det såg som hiimla roligt ut när den gamla damen stoppade in sina löständer i munnen och såg så nöjd ut efteråt. Det gav mig i alla fall ett gott skratt, så tack tanten för det! : )


Dax för lite dusch och plock, Bye!





Kommentarer
Postat av: bella

Jaa om några år när du blir gammal o grå sitter du nog där själv med löständer i handen ska du se! :) hehe

2008-11-25 @ 15:23:37
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jo det är nog som vanligt här, lite tråkigt ibland. jaha, vad häftgt(:

2008-11-25 @ 22:34:11
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0