make no difference


En sak är säker - nästa gång jag ska ut på cykeltur (som förmodligen redan bli imorgon) är det jag som tar på mig mina googles jag åker bräda i. Anledning 1: Tårarna rinner i farten så det blir rena forsen på kinderna. Anledning 2: Om det börjar toksnöa mitt i turen, som det gjorde idag. Men fy tusan vilken skön tur det blev, svettigt och härligt, fast kallt om fossingarna. Måste passa på att Gratta alla andra som också fyller idag, vilket verkar vara endel, - fast själv tycker jag att det är MIN dag, men ni kan få dela, är snäll idag... Nu ska jag mumsa lite tomatsoppa som min goa Mamma har lagat, och sen blir det dusch, really need that. På med lite av de nya kläderna och iväg till Karlstad. PussochHej från en glad tjej!




Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis Julia =) blir det statt den 25 dec ??

2008-11-19 @ 21:22:59
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: Natta

grattiiis :)

2008-11-19 @ 22:14:16
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0