never rain


Glömde ju tillägga i senaste inlägget att Jag KLIPPTE mig ju faktiskt förut - Jenny klippte mig. Och kan börja med att berätta att jag avskyr att klippa mig, hur det än blir så känner jag mig alltid hemsk och ful efteråt. Därför händer det inte ofta att jag klipper mig, vilket jag egentligen borde men.. Så nu var det över 1 år sedan jag klippte mig senast, så behövdes Verkligen kan jag lova. Känns faktiskt till och med skönt och fräscht nu, kände mig inte sådär hemsk efteråt som jag brukar, i och för sig så tog ju inte Jenny allt hon "borde" tagit men, .. för då hade jag väl brutit ihop så mycket slitet som fanns.. Ser i alla fall mycket bättre ut nu än innan, Tack Jenny! Känner mig stolt som äntligen gjorde det, nu skall jag försöka ta mig i kragen och vara lite duktigare på det där med klippningen (som jag visserligen alltid säger, men nu jäklar...) Lite shitchat och sen sovdax, Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0