on your own


Låg jag visst kvar liiite längre än tänkt i sängen´, men bara 25 min, hoho. Kollade ut genom fönstret och det var ljuvligt väder ute, så får bli en skön promenad i det fina höstvädret. En liten vana jag har som jag älskar är att ringa Mamma i början av promenaden, och har vi mycket att prata om så pratar vi tillochmed hela promenaden. Så skönt att prata av sig lite när man inte ses varje dag. Men snart ska jag hem, valparna har öppnat ögonen, börjar bli busiga och krypa ur lådan, MÅSTE HEM!! Fyller år snart också, så måste hem för att bli firad.

Idag har jag träningsvärk, men skön sådan, skönt med lite värk. Blir solning, handla massa god frukt och bär till kvällsmålen, gymmet, myskväll, packning och lite annat.
Imorgon åker jag nämligen till Jönköping. Ska jobba för företaget BAM som jag ska vara med i musikvideo för. Och vi ska vara några modeller som ska vara värdinnor på en club där, Sliver. Ska bli nice med hotell, klänning som sytts upp efter var och en och massa partaj. Får nog ta det lite lugnt ialla fall med tanke på att jag inte festat på ca 2 månader, så lugnt blir det, men kul. Dax att ta på sig lite sköna kläder, kallt ute nu.

Någon som har bra tips på lite låtar att springa eller gå raskt till kanske?
   Later!




Kommentarer
Postat av: S

vad gott det låter med "massa goda frukter och bär" =) några speciella frukt&bär favoriter du har?Hur brukar du äta på dagarna? frkost lunch middag?eller hur ofta lixom? =) Skit i alla kommentarer du får och gör som du själv vill :D

2008-11-05 @ 10:05:26
Postat av: Julia

Svar till S:

Ja, det är ju såå gott. Ska nog köpa mango, lite mer hallon, passionsfrukt, banan m.m. :) Har nog ingen speciell favorit, olika från vecka till vecka typ :P Men hallon är alltid gott, likaså jordgubbar men godare färska på sommaren.

Det är lite olika hur jag äter, är ju veg som sagt. Men en vana på veckorna och "oftast" helgerna, är fibergröt till frukost, Endast gröt inget på eller så, tycker det är godast, vilket andra tycker är konstigt men, ätit det sen barn :)

Ja tack, som skiter jag fullständigt i. Stackare som bryr sig så mkt om vad andra gör och hur man lever.. :) Kul att du läser min blogg!

2008-11-05 @ 11:41:41
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0