outside


Hemkommen från en UNDERBAR lånpromenad, helt klart den absolut bästa på länge. Inga benhinnor som krigade mot mig, solen sken och luften var frisk. En dag och promenad som denna får en verkligen att uppskatta livet, amazing. Ätit lite gröt nyss, som också är amazing, mums.. Ni som inte varit ute idag - ut med er, ta en skön promenad i det härliga höstvädret, ett tips bara! Ville verkligen inte gå hem och in, - gick i två timmar faktiskt.

En rolig sak var att jag gick lite vilse. Jag med mitt lokalsinne för det första, det är INTE bra. När jag gick förbi Gothia Tower, Liseberg och de så gick jag uppåt istället för åt höger, tänkte det kunde vara kul att se vart jag kom, och visste ju att man skulle komma till Guldheden via den vägen, på något sätt ialla fall... Hittade tillslut rätt genom att jag kände igen mig på en gata där jag och pappa alltid åker när vi handlat i Mölndal, så det gick allt bra tillslut. Kul att kolla runt lite, se nya gator, hållplatser och bara beundra.
Helt enkelt har det varit en underbar början på dagen och tror även resten av dagen blir lika bra som den börjat. Solning och lite fruktochbär inhandling efter det. Bye my friends!




..ett extra Grattis till Micke, som fyller ett år från 25 idag, Grattis gamling ; )..


Kommentarer
Postat av: kristin

menar du år eller va tänkte du på?=)

2008-11-05 @ 15:48:48
URL: http://[email protected]
Postat av: D

Tror hon menar 24.. :) men jag kan vara ute och cykla också..



Vilken skön dag du verkar ha haft..har..kommer att ha! :P Trevlans!

2008-11-05 @ 18:02:18
URL: http://dennisnikou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0