over the rainbow


Då har man jobbat idag. Var lite tidig jultomte på jobbet och delade ut bullar och så - Oj vad glada och entusiastiska folk glir så fort det bjuds på godsaker alltså, ..sinnes.. 
Var en lång dag ialla fall, trots att det bara var några timmar, men det är såå dött vad gällande kunder så man går ju under jorden. Får hoppas det är lite mer drag imorgon när jag ska jobba.
Slutade lite tidigare så drog direkt till gymmet, bandet och lite armar plus mage - körde endel på bollen idag, skön träning. Hungrig som tusan mötte jag pappa en bit från gymmet och vi åkte för att handla lite. Blev en sallad med gott grönt, fetaost och cashewnötter, mums!

Fick Lussebullar av min chef så det avnjöts efteråt med mitt nya goda Cocos/vanilj Te, älska! Lussebullar är givet varenda helg nu alltså, can´t get enough. Jag och pappa hade hyrt en film eftersom det bara var skit på TV - som vanligt. Filmen visade sig vara fransk och urkass. Älskar Krigsfilmer men denna blev en stor besvikelse för oss båda - Hemlig agent, är alltså inget att rekommendera.

Imorgon ska jag möta Charlotte på gymmet vid 10, eftersom dom öppnar så sent, ggrrrh.. Vi ska gå på bandet, och köra styrka. Sen blir det stress hem och jobb till 18. Får la ta och krypa ner nu snart kanske... Bye.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ush vilken motbjudande kropp :( föör smal.

2008-11-30 @ 14:37:39
Postat av: Julia

Anonym:

VERKLIGEN inte!! Grymt fin.

2008-11-30 @ 15:23:42
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

så du menar att denna brud inte ha för smala armar?:S du är ju konstig isf

2008-12-01 @ 09:27:11
Postat av: Julia

Anonym:

Tycker helt enkelt hon ser sjukt bra ut! Hade INTE tackat nej till den kroppen. Kalla mig konstig.

2008-12-01 @ 09:43:12
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt konstig skulle jag kalla dig... är väl inge att aträva efter.... var för tusan nöjd med dig själv! nu är du snygg som du är,stanna där för om fem år ser du ut värre än en white traaash. jag lovar!

2008-12-01 @ 13:21:48
Postat av: lissa

älskar hur adriana lima ser ut=) hon måste vara en av de finaste modellerna! tycker dessutom inte att hon är för smal.

2008-12-08 @ 17:53:16
URL: http://chayse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0