really like to talk to you


Idag har jag varit duktig, förutom att jag låg och drog mig lite för länge i sängen imorse så gick inte upp vid 8 som jag tänkt. Men i alla fall; Gick ut på en långpromenad som i och för sig inte gick så vidare värst bra med tanke på hur ont jag fick i benhinnorna, men sprang på de mjuka i Slottskogen och då gick det Liiite bättre, blir så förbannad när man har ont vid fel tillfällen. Väl hemma efter lite handling blev det frulle och sen har jag städat, tills nu. Städat som en galning, rensat, dammat. slängt m.m. Varit riktigt duktig faktiskt, pappa kommer bli glad när han kommer hem på Fredag.
 
Nu ska jag strax ta mig lite mellanmål, lägga mig i ett skönt Skumbad och efter det blir det iväg till gymmet, bandet väntar. Slut på latheten nu, the war is back... Ska prova mitt nyinköpta Te senare också, ett Ört te som heter Kvällsro. Annars kan jag verkligen rekommendera ett Te jag köpte i Sthlm sist som är Grönt med Mild Vanilj, underbart gott. Bye for now! 



Kommentarer
Postat av: sanna

latheten? kan man inte vara det ibland? jag tycker att du borde tänka om julia, börja tänka på vad som är viktigt istället för att bara bry dig om träning och kost?!tycker du inte de själv? försök inse vad som är viktigt i livet! allt handlar inte om hur man ser ut.

2008-11-04 @ 16:35:59
Postat av: Julia

Svar till Sanna:

Snälla nån - För mig ÄR det viktigt, och jag mår BRA av det. Punkt!

2008-11-04 @ 16:39:34
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Sanna

Är det viktigt för dig att vara smal?! är det de som spelar någon roll?

2008-11-04 @ 16:44:33
Postat av: Evelina

kommer du banta nu med? eller bara börja komma igång med träningen och äta normalt? gillar din blogg bruden :)måste bara säga att ja älskar me muffines, brownmuffin, från condeco:P kommer du äta nått sånt mera?

2008-11-04 @ 17:39:35
Postat av: Anonym

tja. känner mig manad att skriva en rad. dels för att jag träffa din mor häromnatten (halloween) på melkers, satt och tjöta en lång stund med henne och hennes väninna. hon tala så gott om er :)

tycker hon sanna verkar ha stora problem med att du vill träna, vilket är helt oförståeligt för mig. nu har jag ju inte aktivt läst din blogg länge och vet därför inte om det finns någon bakggrund, men kort sagt så bör det ju vara viktigt för alla att träna och även hålla sig smala (läs sunt smala). att träning och kost fyller stor del av folks liv är väl inte konstigt, så har det nog varit sen urminnes tider. även faktiskt det fysiska utseendet har nog alltid spelat roll. vacker = parning, om man ska hårddra det. sen att det inte betyder allt är en annan sak, men viktigt är det! tror inte människan är gjord för att uppskatta en massa andra sk viktiga saker i livet så mycket att de inte kan sköta sin kropp. tänker främst på amerikaner,då jag bott där en tid. där är(skräp)mat viktigare än hälsa. nu blev det en uppsats här, men träna på julia och hälsa din mor om du talar med henne.

mvh dua

2008-11-04 @ 20:06:44
Postat av: Julia

Svar till Sanna:

Men herregud, det är vikitgt för mig att känna mig behaglig med mig själv, och det gör jag då jag tränar mycket (normalt enligt mig) och äter bra, that´s it. Stör det dig?

2008-11-04 @ 20:49:17
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Evelina:

Banta är inte det jag gör, så Nej. Tillbaka till mycket träning som jag trivs med, och bra mat, vilket jag oftast sköter förutom helger då det blivit FÖR mycket av det goda, "enligt mig själv". Kul att du gillar bloggen :) Säg till om ngt speciellt önskas som du vill läsa, alltid kul. Ja, do är underbara, självklart kommer jag det - när ja är sugen och känner för det :)

2008-11-04 @ 20:51:32
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Dua:

Nämen Hejsan, Mamma hälsade från dig. Kan dock inte riktigt placera dig, help me?!

Bra skrivet, - jag tränar för min egna skull och mår bra av det, räcker så. Utan träning - ingen glad Julia, så varför skulle jag skippa träning liksom. Folk har så mkt åsikter, man kan ju undra vad som ligger bakom alla dessa.. :D

Ha de grymt, och kul att du titta in :)

Kram J

2008-11-04 @ 20:54:21
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Roligt att hon gjorde det. Hm, kanske blir svårt, men kolla facebook kanske? Jag har bara bott i Karlskoga till och från sista åren. Minns bara att Ni jobbade på showroom någon gång när jag var där, och vackra damer minns man :)

Vad är det Ni gör i Göteborg, jobbar i nån butik? Flyttat dit för gott? Gällande träning, visst mår man bra! Man borde uppmuntras att träna snarare än motsatsen, så länge det är inom rimliga gränser.

mvh dua

2008-11-04 @ 21:28:02
Postat av: Julia

Hehe, jaa :)

I did that. Jasså jasså, yes där har jag ju jobbat. Jag jobbar på 3 butiken just nu (extrajobbar), som säljare, helt okej, kul med något nytt o bra pengar. Flyttat hit - Ja, för gott - Nej, klart jag ska resa runt lite :) Men trivs här..

Precis, helt rätt tänk där.



J

2008-11-04 @ 22:24:33
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej. Att jobba på tre, telenor eller liknande tycks vara väldigt populärt just nu. Jasså, resa runt. Någon särskild plats ni vill besöka?

mvh Dua

2008-11-05 @ 19:53:35
Postat av: Julia

Jasså? Ja, dt funkar som extrajobb så. Yes, vill till USA och lite annat :) Surfa bla, m.m.

Ciao!

2008-11-05 @ 20:41:19
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0