sex you up


Tog mig visst en rejäl sovmorgon idag, har riktigt dålig karraktär när det gäller att gå upp på mornarna om vädret är skit, då ligger jag myyycket hellre kvar.. Men vet ni vad? Jag MÅSTE ju inte upp, så det gör ingenting. Men trist när dagen blir lite försenad i allt såsom frukost m.m. Ska snart byta om, packa träningsskor och bege mig till gymmet, hade hellre velat gå ut o gå, men inte i regnet. Halsen är frisk. tack och lov, så det är bara kroppen som går i slowmotion och knappt hänger med mig, men det ska det bli ändring på snart. Håller tummarna för mitt ben, annars måste jag till doktorn, and that´s creeeepyyy. I natt drömde jag är riiiktigt skum dröm, vilket jag inte tänker avslöja om här men man kan endast göra ett konstaterande av drömmen - Julia, do something about it, ... and I will ... ; ) Bye for now!




ja vill baka lussebullar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0