spend all your time, waiting


Idag ska jag  träffa min M, Italienskt blir det, en restaurang som vi länge pratat om, mums! Ska träffas strax efter 13, så ska väl ge mig in i duschen nu. Måste bara berätta om en tjej som gick bredvid mig på bandet igår - såg bara så roligt ut. Hon sprang på bandet som en av Baywatch-brudarna, helt säkert! Såg så otroligt roligt ut.. Men alla springer ju olika, samt går osv, men ibland kan man verkligen inte låta bli att skratta lite inombords. Undrar hur folk ser på en själv när man gör vissa saker... Hade varit roligt att få veta. Dusch och smink, Ciao!



Kommentarer
Postat av: bella

Akta caps Julia! :)

Ja den är kanon!

2008-11-26 @ 12:45:03
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0