take my lips, and make them yours


Supermysig kväll hos Erika. Vi handlade lite på Kronhallen, gick hem till henne, bytte om för promenad och gick och tjöta i en timma ungefär (min gamla runda, nästan), trevligt och kallt  Sen var det dags för massa mys med Te, mums! Vi älskar denna goda dryck lika mycket hon och jag. Erikas lägenhet var jättefin! Tack för en kanonkväll vännen, måste göras om snarast...
När jag kom hem satte jag mig en stund med galningarna - busade och gosade lite, dom rackarna har börjat bitas i näsan, but how cute is that.. Sen fick jag gå in på mitt rum, eftersom mamma skulle greja gåvor, till miiig.. Men det gjorde mig inget, seg i kroppen och alldeles frusen. Har tänt massa ljus i rummet och ligger och lyssnar lugna låtar - mysfaktor idag alltså.

Känns verkligen inte som att jag fyller år, Imorgon. Brukar annars ha en speciell känsla i kroppen dagen innan jag skall fylla år, men inte denna gång.. inte alls. Kanske känns mer i morgon, då Dagen är Min. Ska bli mysigt i alla fall, och efter Elias slutat skolan ska vi åka till Karlstad, möta upp Anton och gå ut och äta middag. Blir kalas för släkten på Fredag.. De resterande som vill gratta mig och ses får höra av sig : ) Vore trevligt! Måste tacka för alla "Grattis i förskott" jag fått också, dom räknas ju också.. Nu kanske man skulle slagga så det blir den 19:e November någon gång.. Onödig ålder måste jag även tillägga, - vad tusan händer när man fyller 19 liksom?! ...Ett år kvar till 20... PussochKram.





Kommentarer
Postat av: Erika

Superkul att ses.. <3

2008-11-20 @ 12:06:58
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0