teenspirit


Bra dag. Har nyss tagit mitt andra Skumbad för dagen, det första var ingen smart idé, blev ju jättetrött efteråt och alldeles seg, men på med träningskläderna ändå, ut på springtur och sedan till gymmet. Kändes som det var evighetersen jag var där, blev ett grymt pass på bandet och ögongodis i sikte nästan hela tiden, hääärligt! Har ätit kvällsmål, kollat Desperate H och sitter just nu med en kopp Te, det nya jag köpte i förmiddags - Kvällsro, helt okej men det Gröna med Mild Vanilj är much better. Lite 2 1/2 men och sen dröjer det nog inte innan det får bli läggdags för mig, upp tidigt imorgon. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Evelina

men om du tänker efter Julia? vad är de för liv du har? det enda du gör och lägger energi på är att träna!stackarn.

2008-11-05 @ 08:39:42
Postat av: Julia

Svar till Evelina:

Men lilla du, vad vet du om mitt liv genom att läsa min blogg? Och förstår inte hur det kan störa människor att man tränar, måste betyda att de människor som stör sig är lata soffliggare och anti mot att röra lite på sig, stämmer det kanske :D?

Tro mig, finns mkt annat jag lägger energi på, men träningen är en stor del av det!! Ha så skönt i soffan :)

2008-11-05 @ 08:50:02
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0