that second chance


En grymt bra helg måste jag säga. Kalaset i Fredags blev jätte trevligt och dagen efter startades upp på bästa sätt - en riktigt härlig långpromenad med Malin (min moster), hjälpte dom att ta upp båten från bryggan och sen knallade jag hem igen, så en "lång" långpromenad blev det - såå härligt! Lite fisksoppa från Fredagen fanns kvar så det blev självklart min lunch. Efter lite dusch m.m. kom Jenny och Micke och hämtade mig, gullegrisarna.. Vi åkte till Kronhallen för att handla lite inför kvällen, egentligen var ju ingen av oss särskilt "hungriga" (okej, kanske Micke) - jag hade ju dessutom tryckt Lussebullar. Men vi skulle ju laga mat, och det var ju Lördag så vi köpte lite god sallad, sås, bröd, glass och godis. Tror både jag och Jenny hade något i munnen under hela kvällen, haha. Förutom på vår lilla kvälls"cruizing-trip", som var mycket rolig, ..och intressant. Hade hyrt film också "All the boys love Mandy Lane" - den var sådär, rätt konstig och lite psyk men...
Skulle egentligen åkt hem på kvällen men slog mig ner i busfrönas soffa istället, såå mys. Hade verkligen en kanonmysig eftermiddag och kväll med er godingar. Synd att vi bor så långt ifrån varandra, så man inte kan träffas så ofta. Visserligen uppskattar man det ännu mer då men, vill kunna träffas när som helst juu... Ni är så mysiga och goa!Saknar er redan ska ni veta pussgurkor.

Jag och Jenny tog oss en rejäl promenad imorse och det var såå himla skönt. Det är riktigt illa att vakna mätt från gårdagen alltså, då mår man inte såå bra faktiskt. Vi gick nog och tjatade konstant heela promenaden och det var riktigt skönt gumman, behövdes... Sen blev det lite städning och slumrande i soffan. Nu är jag hemma och ska snart mysa lite med mamma och brorsan innan han drar till Karlstad, Liselott och Madde var här på lite fika nyss och de hade med sin nya lilla vovve Tindra, sååå otroligt söt. Dom är så goa dom två.
Hmm.. kanske skulle ta sig lite glass, eller köpa godis sen? Haha, helgen är ju inte slut än - aiiight....?! Later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0