thoose words


Då är man i Värmland nu då. Så skönt, tyst och mysigt här.. Man uppskattar det så mycket mer nu än förr, då hatade jag det. Trivs bäst i stan, men riktigt skönt att komma hit ibland, inte minst för att träffa mamma, brorsorna och vovvarna men just för allt "lugn".. Sitter just nu vid köksbordet, druckit lite te och kollar när de små liven ligger och sussar så sött. Jag skulle nog kunna sitta en hel dag för att bara titta på dom, helt underbara. Dom busar, leker med mina tofflorgosar, klättrar upp på en, skäller sådär gulligt som bara dom kan (fast att dom knappt kan skälla), försöker förbrilt att klättra över grinden, och snart lyckas dom, jag dom är så goa, jag älskar dom.
Var iväg till Kristinehamn imorse med mamma och morfar, men först lite te hos morfar, mormor är utomlands så han är allt lite sällskapssjuk. Hjälpte han att få hem den andra bilen, och handlade lite. Ska snart ta mig en cykeltur i det fina vädret har jag tänkt, mamma och Elias åker ju till Örebro, och jag får inte följa med, ... undra varför ... ; ) Får la se till att få något gjort kanske.. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0