timeofmylife


Nu är jag hemma från Charlotte min darling, mycket trevligt sällskap med Marie och de små busfröna Jackson och Elvis. Men det tog en stund att ta sig till Charlotte kan jag ju lite pinsamt erkänna, läs nedan. Måste bara skriva av mig min glädje om hur bra det gick på gymmet förut, - testade bandet och hur det kändes, det gick kanon! Är så glad över det, körde 90 minuter, jag kände att det verkligen gick, vet att man ska ta det lugnt men det gick superbra ingen smärta alls, så nu är jag back on track igen, men ska ändå vara jätteförsiktig och variera mig mycket från bandet...

Pratade med Mamma i mobilen samtidigt som jag skulle gå till vagnen... så mitt felsteg blev att jag tog 6an på fel sidavid Vasa Viktoria - Ouuups, då var jag helt plötsligt på väg till Hisingen, vilket jag märkte efter en stund, så jag gick av bortanför Frihamnen för att ta en spårvagn tillbaka till stan. Tog sedan en till Redbergsplatsen och gick därifrån, men först snurrade jag till det lite genom att gå ner mot Olskroken istället för Ejdergatan, vet inte riktigt vad jag höll på med alltså. Tillsist kom jag på mig själv, och dessutom med lite hjälp av Charlotte så kom jag på rätta spår... Men precis när jag skulle ringa Charlotte då jag väl var framme vid henne så gav min mobil upp, inget batteri. Typiskt.. Men fick som tur var igång den och iväg med ett mess som löd - "Kom neeer!!"
Det var ny kod vid dörren dessutom, så inte så lätt att komma in. Men så kom min lilla Scarlett ut och mötte mig, med Jackson som skulle ta en kortpromenix. En 23 minuters resa till Ejdergatan resulterade i ca 1 timmes resa istället, snurriga jag....


Men tillslut var jag ju framme och vi shitchatade lite, gjorde supergod Fruktsallad, Grönt te och kollade Dirty Dancing - var riktigt längesen jag såg den filmen (en favorit som liten), så det var skoj. Vovvarna var sååå söta, små bulldogs, en bebis och en stor en. Tycker dock så synd om dom när dom knappt kan andas, usch... Men som Charlotte sa - "Egentligen, dom vet ju inget annat..." Men ändå.. Tog bilder med telefonen men har ju en lånetelefon så kan inte få in dom i datorn, synd.



Imorgon ska jag få min födelesedagspresent av Michelle, vi ska ut och äta, - Italienskt, mums. Blir på dagen, så båda kan. Ska även till stan och byta min Peak mössa till ett pannband (vilket var meningen när jag fick den i present, men pannbandet fanns ej inne), plus fixa med lite annat och kolla lite nya träningskläder. Ska bli supermysigt imorgon och tycker verkligen det är sååå värt med en upplevelse, eller att göra något tillsammans istället för någon pryl i present, så tack gumman! (Även om jag älskar prylar, men som omväxlingsskull och av en vän liksom) Dax att sova nu, Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0