guess I just get lost


Nyss kollat Grey´s Anatomy, så hiimla bra.. Men jag vet inte vad det är med mig alltså,
har blivit så "blöding", "känslig", u name it - senaste tiden. How come..?! Så fort det är något sorgligt eller något som handlar om Kärlek på Tv så blir jag genast berörd, det är inte alls likt mig kan jag lägga till. Visst kan man bli lite berörd men inte blank i ögonen och nära att fälla en tår, vad händer? Jag är ju den mest oromantiska människan, dessutom.

Saknar jag något
, eller är jag bara inne i en skum period?
Trivs ju som det är, no worries at all, på just den fronten. Antar det bara är en tillfällig fas, kanske.. Inget jag lider av direkt, men lite förundrad bara. Dax för sängen nu, upp på ännu en härlig höstpromenad imorrn..
Sleep tight Cutie´s!




Kommentarer
Postat av: Mimi

Det är VERKLIGEN inte likt dig;)

2008-11-06 @ 11:43:14
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/
Postat av: MrGoodCat

de e bara för du e omedvetet kär i mig julia! ja viste de! ;)

2008-11-11 @ 06:59:23
URL: http://mrgoodcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0