fuckyourightback


Då har jag varit på Sjukan - fyfan! Kärring till Doktor som verkade vara helt okunnig och dum i huvudet, skrev ut ett recept med Voltaren och sa åt mig att inte träna tills benet är bra igen - har fått en benhinneinflammation. Fuckit. Alla som tänkt att säga - "vad var det jag sa", "så går det om man övertränar" - blaaablaaa, SKIPPA DET! Det är tillräckligt åt helvete som det är. Ska i alla fall ta en lugn promenad imorgon och se hur det känns, det fick jag, och kanske Body Combat pass, om jag inte belastar för mycket på vänster ben, men kan bli svårt. Blir galen, rastlös och det kryper i benen på mig, ville köra på hårt nu ju, så kommer detta. Men bara att vänta, hatar att vänta. Cykla är en sak jag antagligen kan göra, så ska cykla imorgon också. Åker till Värmland på Söndag, då ska jag cykla runt om i hela Värmlands skogar, sugen på att haka, ....någon? Jenny?! Nog om tråkigheter.

Vi har fått en NY medlem i familjen, lilla Vera. Har bestämt oss för att den lilla vita valpen blir vår, och hon fick bli en Vera. Bara längtar tills jag får krama om dom alla, mina små småttingar. Kan inte bli en bättre födelsedag med dom och min älskade familj omkring mig, dock inte pappsen. För om en vecka fyller jag år, inte mycket att se fram emot dock, 19 liksom, inte märkvärdigt alls.. Håller tummarna för morgondagen i alla fall, hoppas den blir bra. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0