sex you up


Då var man alldeles ensam hemma till torsdag, då jag i och för sig åker till Jönköping men.. Igår var det inte alls mycket kunder i butiken, men gick bra ändå - jag och Sandra hade kul. Blev Världens goaste sallad som vi köpte med från "vad det stället nu heter" vid Saluhallen. Och lite glass som var kvar, har hittat min själsfrände - Häagen-Daz Strawberry Cheescake, den med kola-smak var också underbar. Blir nog min bästa vän på helgerna, såå god, Wish I never found u. Jag och Pappa kollade en jättebra film igår som vi hyrde - Things We Lost in the Fire, tummen upp för den, sevärd helt klart.
Ligger i sängen och ska snart dra på mig trikåerna för att gå ut och gå en ordentlig powerwalk, behövs efter denna helg och nu är jag riktigt rastlös faktiskt. Får se vad dagen har att erbjuda, kanske blir en sväng till gymmet sen. Ciao!






Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra i jönköping? :)

2008-11-03 @ 10:23:39
Postat av: Julia

Svar:

Ska jobba på en klubb, för företaget BAM.

2008-11-03 @ 10:55:22
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0