when all the love is gone


Kan inte riktigt sluta tänka på det där som hände igår, men hoppas bara de ej upprepas.. Blev som en reflex att jag kollade bakåt hela tiden när jag var ute och gick förut, usch... Nu har jag ialla fall fått i mig min frukost, sååå gott.

Räddade en tant från att bli påkörd förut påväg mot Slottskogen. Hon var påväg över vägen då det slog om till grönt, men bilarna brukar ändå åka över just där, och det såg inte hon, så jag tog tag i henne och skrek av ren reflex - Neej, vänta vänta vänta.. Tur jag hade ögonen öppna, annars hade det garanterar gått illa ....

Ska snart in i duschen för att sedan gå till stan och luncha med Helena. Sen blir det gymmet och hem till soffan, Du är vad du äter är ju ikväll. Hmm, vad ska man hitta på i helgen om inte brorsan kommer .... hoppas han kommer i alla fall. Bye!


Helena, Jag och Michelle


Kommentarer
Postat av: fansibansi

nee precis, men jag tror att det kommer kännas bättre när luggen fått växa ut ett par centimeter, så man inte känner sig lite barnslig :)

2008-11-27 @ 11:43:15
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: Daniella

Har kollat lite utbildningar å så, men annars blir det nog att jobba och få ihop pengar =) gör du något kul i göteborg? tack!=)

2008-11-27 @ 20:10:33
URL: http://dddaniella.blogg.se/
Postat av: Dessan

självklart! skicka ditt kontonr så sätter jag in pengarna ikväll eller imorgonkväll.

Vet inte hur mkt jag kommer vara inne på msn idag.



Ja, vi ska se allt. kram

2008-11-27 @ 20:11:14
Postat av: Jenny

Snygg där babe!!!! snart ses vi!!!! cant wait!!!

2008-11-27 @ 21:36:56
Postat av: Julia

Jenny:

Tack hun!

Ja de gör vi, men en veckaär nästan fööör lång tid, saknar ihjäl miiig !!! :(

2008-11-27 @ 22:49:48
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Ederer

Gaaaaaaaaaaaaaaalna tjej :D :D :D



har alltid rätt du vet;) bara kolla den bilden crazy attitude!!!!!!!!!!

2008-11-29 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0