wings of a butterfly


Jättetrevlig lunch med Helena min snygging, och mums för Bulgur-salladen - älskar! Blev en lång lunch med massa massa prat, supernice. Men sen drog jag mig hemåt för att byta om inför gymmet och Helena tog en sväng på stan. Under lunchen blev jag mycket positivt överraskad vad gällande min försenade lön - som var mer än jag trodde, underbart! Nu ska det handlas julklappar, och en himla massa träningskläder på FF.

Blev bandet och styrka med fokus på mage idag igen, passet gick sådär måste jag säga, fick inte riktigt in den där "speeden" jag brukar få efter ett tag. Men men, .. alla dagar kan ju inte gå prima.
Tog en omväg och mötte upp pappa vid Rubinen där han tagit sig en liten After Work. Hungrig som en varg knatade vi hemåt. Lagade Quornbitar med Wookgrönsaker och Kokosmjölk/Soya - blev hur gott som helst och det avnjöts innan Du är vad du äter kom på Tv.
Nu ska jag snart bädda ner mig för imorgon ska jag jobba, visserligen vid 14, men upp tidigt så man hinner med allt innan såklart. Måste handla med mig lite Lussebullar från det mysiga ståndet vid Arkaden imorgon med, mumma.. Sweet Dreams!


..mitt lunch-sällskap, visst e hon snygg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0