you and I


Seg och deppig dag idag, don´t ask me why, "en svacka" som jag och Jenny uttrycker det. Men är la snart back on track, hoppas jag. Det är något med Måndagar känns det som. oftast dom som går åt helvete, tråkigt med såna här dagar, men lika bra att tänka positivt, det går över.. Två röster finns i mitt huvud - Kom igen nu Julia, ryck upp dig så här kan du inte hålla på, den andra - Äääsch, orkaaaaa .... Ska försöka lyssna på den första rösten. och hoppas på att den skriker lite högre än den andra gör. Till råga på allt, så kan jag inte skicka sms heller, gaaah. Blir nog ialla fall Risgrynsgröt till lunch idag, det är så gott.
Bye for now!

Jazon Mraz - You and I Both


Kommentarer
Postat av: Anonym

har med en sådan depp-dag idag :( dom suger! men jag ska iväg till condeco och köpa sådanna brownmuffins som du skrev om för ett tag sedan, de är ju SÅ goda, speciellt med dendär cremecheese man får till :P

2008-11-03 @ 13:19:36
Postat av: Julia

Jaaa, visst är dom :) underbara, åt en igår. ja usch, va gör man åt dessa hemska dagar?

2008-11-03 @ 13:24:28
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

nähä, gjorde du?:O:D avis! hm, jag vad ska man göra åt dom?..vet inte dessvärre:S

2008-11-03 @ 13:39:37
Postat av: Julia

Aaaah, supergott, köpte med mig hem och värmde :P Mums! Ja, fyfan, som suger. Sitter här o vill bara ut o gå, men ORKAR INTE :( Ingen lust alls..

2008-11-03 @ 13:56:07
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner exakt så jag med!! vill inte bara sitta här men har ingen lust eller ork med NÅTT!bara äta typ,haha, och det ångrar man väl sen,haha =/ får vänta på en bättre dag..

2008-11-03 @ 14:06:13
Postat av: Julia

jaaa, de e inge kul asså, men man har ju endast sig själv att skylla dock. jo de e la så, man får vänta tills imorgon och hoppas på en bättre dag :)

2008-11-03 @ 14:09:05
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, hoppas att den dagen blir imorgon och inte om 1vecka då =/.. bidde det någon risgrynsgröt eller?:P lät så gott och fick mig att tänka på julen :D

2008-11-03 @ 14:26:00
Postat av: Julia

Hoppas ja med, men imorgon får de vara slut på latheten alltså. Vill igång idag men, ser mörkt ut :D ska snart iväg o handla lite gott bröd ja ska ha till, sen ska de ätas risgrynsgröt me kanel, ja de e verkligen kanongott :)!

2008-11-03 @ 14:31:49
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja e väldigt nyfiken på vilka alla e som skriver anonymt på din blogg darling...



:)

2008-11-03 @ 14:38:55
Postat av: Julia

Jenny:

Jag med hjärtat, så länge dom är trevlig - no probs men anonymitet (nytt ord?) men lame när folk skriver negativa kommentarer och inte vågar utge sitt namn.. Miss u, du borde vara här vaaaa... !

2008-11-03 @ 15:09:54
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0