after all we´ve done


Idag har varit en chilldag, som vanligt för mig känns det som, men jag tycker det är skönt, OCH det är ju trots allt Söndag... Började dagen med att ta en ordentlig sovmorgon, både jag och pappa. Eller pappa vaknade tidigt men låg kvar och kollade på någon film i sitt sovrum, och jag bara snoozade, sååå skönt! Särskilt när regnet smattrar på rutan och man hör hur hur det susar av blåsten utifrån - ja, då är det riktigt skönt att ligga kvar, och då FÅR man det.
Gick upp för att cykla i 60 min, hyffsat lugnt tempo med intervaller, medans pappa städade ur alla sina garderober och slängde nog över en garderob med kläder, kul att hitta massa gammalt faktiskt, massa kläder som pappa hade rotades fram och det gav en liksom minnen från barnsben då han använde plaggen, vissa minns man extra mycket.
Sen hjälpte jag till med lite rensning efter en mycket sen frulle, dusch och sen drog vi för att handla. Jag hade ju tillochmed gjort en stor handlingslista för en gång skull. Dock fanns inte allt jag ville ha, men nästan. Efter all handling promenerade jag till gymmet, är nästan helt frisk nu faktiskt, trodde aldrig det skulle gå så fort - men vitlökskapslarna gjorde susen, kanske.. Körde 2 timmar på bandet och lite armar efteråt. Gick åt helvete (ursäkta ordvalet) med benhinnorna till en början, men jag tog det hyffsat lugnt och efter ett tag gick det bra faktiskt... Så nu borde dom vara uppvärmda ett tag åtminstone, får jag hoppas. Väl hemma tog jag mig ett varmt skumbad, och sen var det movietime med pappsen - Utan Spår, hette filmen. Riktigt bra, men läbbig! Imorgon ska jag och Mimmi mysa, får se vad det blir efter det. Imorgon ska även min kära mobil skickas iväg på lagning/koll - den är retard. Ska skriva upp alla nummer-lägga över bilder nu, ifall allt försvinner efteråt. Så får ha en lånetelefon, kommer vara såå skumt utan min egna, men skönt att det bli lagad i alla fall - så man kan prata i den som vanligt folk.. Ciao !




Skulle ju lägga ut bilder på de "nya" från lördagen.
Kassa bilder men det får duga..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0