be a rockstar


Vaknat för en stund sen. Känner mig mycket bättre idag, men man känner ändå att allt inte är som det ska, kroppen är segare och vill inte riktigt det man själv vill. Men jag är snart back on track, bara jobbigt att dra igenom denna period när det enda man vill är att komma ut i friska luften utan att det ska kännas jobbigt, gå till gymmet, vara som man brukar vara - pigg och kry!
Igår när jag skulle lägga mig så kollade jag Sex and the City filmen, som jag laddat ner tidigare under kvällen, en skam att jag aldrig gick och såg den på Bio men. Den var GRYM! Som jag visste att den skulle vara - man både skrattade och grät, underbar film!  
Ska försöka ta en promenad i det fina höstvädret nu. borde städa här för det ser hemskt ut, men orkar inte det än. Bjuden på Middag på Valand ikväll med av efterfesten.com (Peter och Pier) men känner mig inte tillräckligt bra för det, tror jag. SYND! Nu får jag nog försöka ta tag i mig själv... Det här går ju inte...- Bye!

En extra hälsning och stor varm Kram till min underbara vän Jenny,
du är saknad gumman. Flytta hit har jag sagt ; ).
Tack för att du finns, vänner som du är svårt att hitta och är så glad att jag har dig.
Love to you!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Gooo du e gumma!! kämpa på nu du e snart "back on track" som du kallar de;)



Love Y

Pöööössss

2008-10-03 @ 13:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0