break the silence between us


Underbart väder idag, hur ska det utnyttjas? Vill ut och gå i solskenet men min nerv i benet vill inte, så får lyssna på den, så jag kan ge allt på Body Combaten sen, och kolla massagetid så den blir normal igen. Grymt trött imorse så sov lite för länge, sen tog jag mig ett cykelpass och har ätit frukost nu för en stund sen. Ska nog ta mig iväg till solariumet och lägga mig en stund, men innan det ska jag fixa ordning en Proteinpudding till senare. Blir kanske jakt efter Scrapbooken sen också, eller torsdag. Ska sitta på Pappas kontor och skriva ut alla bilder på torsdag är det tänkt.

Just nu är jag väldigt uppåt och glad, har många planer som väntar att kollas upp och kanske uppfylla, blir isfåll en grymt bra början på år 2009, can´t wait !
Nu ska jag agera lite hemmafru här, Kisses.





( Jag bara älskar Anouk, alla låtar är underbara! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0