dirty little secret


Igår var det jobb på schemat, 12-20 men slutade lite tidigare. Var på gymmet innan men kändes inte alls bra, ont i benhinnor m.m. Håller verkligen på att bli sjuk nu, får inte ...
Hoppas jag känner mig bättre så man kan gå iväg och jobba sen, vi får se. Och så ska vi ju på en grej i Stockholm på Fredag också som man inte får bli sjuk till, typiskt! Måste kurera mig. Idag är det en tycka-synd-om-mig-själv dag, usch. Lika bra att sätta punkt där. Bye!




Älskar mitt nya träningslinne (Better Bodies), Tack! : )


Kommentarer
Postat av: bella

Det där linnet beställde jag förra veckan i svart! :)

2008-10-01 @ 11:45:40
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Sketa snyggt linne! Vill oxå ha lite nya träningskläder men fattig som en student. Suck. Får oxå väldigt ont i benhinnorna iblaand, gyminstruktören säger att det är dåliga skor men jag har alltid samma å det händer bara ibland. Skumt.

2008-10-01 @ 21:34:48
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0