every move u make


Pappa kom och räddade mig från min dåliga dag, vi gick och handlade lite. Jag ska laga mat till pappa ikväll - Hemmalagad pizza. Jag själv ska nog ta mig en promenad och köpa en godispåse, bara för att, Tvingar mig att bli sugen typ.. Sen är det slut på ätardagar ett tag framöver. Och vad gällande mina benhinnor så har jag nog fått en inflammation, måste därför ta det lugnt med att gå ute (på hårt underlag) så blir cykeln istället i några dagar, funkar det med, men så skönt med frisk luft. Ska ta mig ett skumbad ikväll också, och jag och pappa ska ha myskväll med Idol m.m. Har precis varit jätteduktiga och städat hela lägenheten plus att vi håller på att tvättar massa, så det är vi värda. Behöver definitivt en till byrå till mina kläder i alla fall. Allt får INTE plats !! Så det måste inhandlas ännu en. Här har ni en bild på hur det såg ut innan allt var klart... Ciao!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Meeeen, hur kan man gå o köpa godis om man inte vill ha?;) ja skulle döda för att få den känslan att jag inte vill ha o ¨då skulle jag defentitivt inte tvinga mig till o bli sugen:)



Själv rapar jag fan bulldeg hahaha:D

Ha en skön helg stumpan!!

2008-10-03 @ 18:55:55
Postat av: Julia

Svar till Jenny:

Haha, nä men tänkte köra en sista godiskväll, bars för att liksom. :D

hahaha, gumman då, va rolig du e :D

blev bullarna bra ;)?

Du med hjärtat! Puss

2008-10-03 @ 19:08:00
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0