fallin´ down


Foten är MYCKET bättre nu, fått pencillin och dom gjorde hål i infektionen (mer detaljerad vill jag helst inte bli, för att skona den som läser), men det kändes grymt skönt efteråt i alla fall, även om det gjorde något så grymt ont när dom stack hålet. Myskväll igår efter sjukhusbesöket blev det i alla fall. Jag stod för maten och det blev Klyftpotatis á la Julia med lite plock och sallad till, mums var det, det tyckte vi alla. Kollade Idol och chillade hela kvällen, riktigt mysigt när brorsan anlänt.
Idag tog jag ett cykelpass hemma på morgonen innan frullen och sen begav vi oss till Jysk och kirrade ett duntäcke till mig och pappa, I love it.. Ett snabb-besök på Gymgrossisten och sen gick jag och Elias till stan, skulle fikat men vi orkade inte när det väl var dax, kollade nya WESC-lurar till mig, utan lycka, då färgen jag ville ha var slut. Mötte upp pappa för att handla till kvällen och sen köpte jag med mig Sushi hem, medan de andra åt klyftpotatis, revbenspjäll (urk) m.m. Sushin var grym och sen slockande allihopa i soffan, haha, vilken lördag va? Skönt faktiskt... Massa Miami Ink idag, älskar.
Ikväll blir det myskväll igen men självklart ska vi kolla fotbollen först - Sverige-Portugal, får inte missas, ska kanske ner och hyra en film så småningom. Precis gjort ordning lite Proteinpudding jag ska ha till senare, yammiiee..Ha en mysig lördagskväll! Bye.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag tycker som du fått ganska mkt utträttat ändå :) låter massamys. Hur gick det för Lars(idol)? Missade ju. Sushin i gbg är smashing. Mm..

2008-10-12 @ 17:10:47
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0