have a heart


En ledsen Julia idag, orkar inte vara social eller så värst pratglad över huvudtaget. Gick i alla fall och solade förut efter cykelturen och så, sen drog jag till gymmet - rensa tankarna med mördarmusik i öronen. Körde 2 timmar på bandet och sen fanns det, som tur var, plats kvar på S-Core, hade inte tänkt på att boka innan, trodde inte ja skulle hinna i tid, men jag fick plats så körde det efteråt, skönt när magen får jobba. Tog mig ett skumbad när jag kom hem, men blir så rastlös så orkar inte ligga kvar länge alls. Käkade till Proteinpudding som jag tidigare under dagen gjort iordning, gott - även om matlusten är riktigt kass nu så gick det ner i alla fall. Ska bara ta de lugnt, vara med pappa och kolla Grey´s sen. Så fort jag blir ensam, börjar tänka - så kommer tårarna direkt, kunde inte ens berätta det fär pappa utan att bryta ihop. Sadness, ...just make this unreal... Bye!


Kommentarer
Postat av: sofi

vad gör du då?:)

2008-10-09 @ 11:13:02
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0