return to you


Dålig uppdatering, I´m bad. Men satt hela kvällen/halva natten igår med min lilla Scrapbook till mormor. Köpte pysselsaker för ca 300:- på Akademibokhandeln - men det var verkligen värt det, kommer bli kanonbra när det är klart.

Sitter just nu nöjd, glad och MÄTT (tror jag rullar mellan sängen och soffan sen, att gå är näst intill omöjligt..) Haft min älskade vän Michelle här på myskväll, och vi har bokstavligt talat T R Y CK T i oss en hel massa godis, och kollat Freaky Friday (såå bra) m.m. Min mage är svullen som en ballong nu, haha. But heeey, it´s Friday.. Dock kanske man inte behöver överdriva men, då är man ju inte sugen på det på ett tag heller.
Fast Michelle vann pris i Största Godispåsen kan jag lova er, den var gigantisk. Men hon kom på smarta idén att - hon har ju faktiskt en hel familj hemma, en mamma en pappa och två syskon. Så man kunde ju faktiskt låtsas att det var "tänkt" till alla. Så go är du gumman, och tack för en mysig kväll... Ska snart göras om.
Och mycket roliga planer på gång nu sweetie, underbart!






Har jobbat halvdag idag, lunchat en kanongod sallad med Anna gumman, sen åkte jag iväg till min Nageltjej och fixade naglarna, behövdes. Gymmet efter det och sen stressa hem, handla för att sedan invänta Michelle.
Imorgon ska jag på Body Combat kl 11.45 och sen hem och duscha för att gå på stan med en killkompis och vara lite shoppingråd, ska bli kul. Kanonkul att kolla killkläder tycker jag..

Dagens Bästa: Vi har fått 3 stycken VALPAR idag (eller min hund har såklart fått det). Jag är så fruktansvärt glad, och skla snart åka hem för att ta hand om dom och gosa med dom. Underbart mysigt, men får mig även att tänka på sorgliga saker vad gällande min hjälte som nyligen lämnade oss =/ Miss u!

Nu ska jag pyssla lite Scrapbook, ... om jag kan röra mig .... damn you Michelle, haha! PussHej.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åhhh har hon fått valpar nu? Kan vi inte åka hem?

när ska du hem? jag följer med!!

2008-10-18 @ 11:10:33
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0