if you miss me, once in a while


Helt slut när jag kom hem från gymmet igår kväll - blev en repris på dagen innan. Tog ett varmt skumbad och sen somnade jag till i soffan vid 20, tänkte lägga mig när jag vaknade till vid 21 men kollade Grey´s - usch vad sorgligt avsnitt det var.. "Hur skönt som helst att somna i tid" tänkte jag kl 22 efter programmet, men tror ni jag kunde sova?! Icke - låg och vände på mig tills klockan var 00.30, då satte jag på en film och tillslut somnade jag. Blev lite sovmorgon imorse med tanke på dålig sömn. Har nyss cyklat och ätit frulle. Ska fika med Charlotte sen innan vi ska till gymmet och köra Body Combat. Handling med pappa står på schemat senare - massa gott inför helgen ; ). Ska bli superkul att brorsan kommer imorgon också, vi ska ha en myshelg. I morgon ska jag jobba för efterfesten - flyers. Because it´s Ladies night at the evening girsl! Ha en bra dag så länge, tråkinlägg detta blev.. Ciao!

...Please come back...

Sinead O'Connor - Nothing Compares to you


Kommentarer
Postat av: Anonym

på helgerna får man unna sig! :D

2008-10-09 @ 19:20:38
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Oooh yes ;)

2008-10-09 @ 21:15:26
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0