just a silly dream


Hemkommen från Danmark, har varit en toppenresa. Underbara strandpromenader, springturer bland kanonfina hus, bad, gott danskt bröd, utflykter, sällskapsspel och massa mer. Vi har haft det hur mysigt som helst, dock för mycket gottn bröd så nu känner man sig pluffsig, men men, bara att ta tag i. Men nu var det skönt att komma hem. Dock ska jag bara hem och vända, för imorrn blir det Stockholm. Jag och Michelle ska ju vara modeller för Bobbys Hårstudio på Modemässan i Kista under helgen, ska bli skitkul! Är lite stressad och så nu men det går snart över. Åker tåg kl 14 imorgon. Kommer massa updates efter helgen, dax för packning. Puss!


Kommentarer
Postat av: camilla

vad härligt det låter med strandvillor:) blivit för mycke bröd för mig med, känner sig så uppsvälld då, men lätt de goaste jag vet med nybakat bröd:D haha..va du något på gymmet o körde då eller va de för fint väder för ett svettigt gym i DK för de? :) kram, lycka till i sthlm!

2008-10-23 @ 08:14:33
Postat av: Julia

svar till camilla:

exakt samma känsla här :D men nu jävlar är de slut på de ;P

blev mest promenader o springturer längs havet, frisk luft is the shit ;)

Tack så mkt, ska bli skoj! kram

2008-10-23 @ 09:20:17
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Esh, är på man på "semester" måste man väl få unna sig lite gott :) Låter som en mysig trip iaf.

2008-10-23 @ 14:47:14
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0