money for nothing


Dagen börjades med Body Combat, härligt pass. Frukost, dush och ner på stan för att möta en vän. Skulle vara lite shopping-råd. Gick jätte bra, vi hade det trevligt och han fick med sig flera kanonköp hem. Sen har jag bara göttat mig, packat och gjort klart Scrapbooken till min kära Mormor. Är supernöjd! Ska slagga nu, upp tidigt imorgon. Åker till Danmark för dom som inte vet. Ska bo i superfina strandvillor och det blir en mysvecka med familj o släkt. Tillgång till badlanskap, jippie - och ett grymt gym, så jag kommer nog trivas. Och dagen efter jag kommer gen från DK åker jag vidare med Michelle till Stockholm. Ska vara modell på modemässan för Bobby, ska bli skoj. Night folks, and bye bye Sweden!



En bild från fotningen i Stockholm,
Fotograf: Deseré Gullberg (www.bigd.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0