nobody´s wife


 

Julia är glad - benhinnorna var snälla idag, kändes såå skönt, så utan smärta knallade jag 130 min idag med perfekt tempo och lite springturer då och då. Innan lunchade jag med underbara Mimmi på Kosmos, vi satt ute till en början, jättemysigt! Men den blev det kallt så vi gick in. Tog ett skumbad när jag kom hem från gymmet, i hopp om att det hjälper för benhinnorna, och för att det är såå skönt. Har även ägnat halva kvällen till att ladda ner en himla massa musik, i syftet att springa ner på stan imorgon och köpa mig en tillfällig Ipod - billig och smidig. Sen ska jag slänga in massa bra träningsmusik till gymmet. Hoppas på fint väder imorgon med! Nu ska jag kolla Mamma Mia och slagga, Sweet Dreams!

Puddle of Mudd - She fucking hates me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0