october love


Nu har kära broder åkt hem, trist. Men vi har haft en riktigt mysig helg tillsammans, och en mysig "sista"dag i alla fall - matlagning, filmmys, promenad i regn, "lyckohittande" av ett paraply (hehe), Bran Muffin´s, fikamys, lång väntan vid centralen (syrrans fel som är tidsoptimist och måste vara där en timma innan -ifall ifall liksom), och ett HejDå (hatar hejdå). Hann med endel i alla fall, som vi ville. Men vi ses ju Söndag igen då vi åker till Danmark ihop.
Efter jag vinkat av Elias vid tåget knallade jag iväg till gymmet, körde ett pass på bandet och sedan blev det lite magträning.
Pappa var klar på jobbet samtidigt som jag var klar, så åkte med han hem, skönt med tanke på att jag hade en hel del packning med mig, bla tunga gummistövlar som jag haft på mig innan på stan. Tog en varm dusch, lite te, TV, proteinpudding, aprikoser och bildpyssling inför Mormors present. Och nu sitter jag här.... 

Sov underbart skönt i mitt nya täcke i natt, det var så härligt tjockt och mysigt. Älskar duntäcken, särskilt på vintern (jag använder mitt även på sommaren), men på vintern är det extra skönt att mysa ner sig i ett stort och tjockt duntäcke.
Min fisk jag tillagade förut med de nya kryddorna blev helt underbart god, precis som jag ville ha det - my new candy.. Så nöjd. Imorgon vankas Scrapbook-letande, solning och träning. Ha en fortsatt skön kväll! Puss.


..Baby, keep the secret - just for a while..




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge körde du på bandet idag då? du borde kanske ta de lite lungt med tanke på stackars foten :(:) va hände med dina powerwalk på monarna? kör du cykeln nu istället eller? lite väl länge med 90 min kanske?

2008-10-14 @ 09:51:57
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Hade jag velat dela med mig av det hade jag skrivit det. Min fot är frisk, tack.

Vad vill du "Anonyma" få ut av att jag svarar på de frågor du ställt?

Lite väl länge? Alla kör väl hur länge dom vill.... ?!

2008-10-14 @ 10:57:55
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch vilka tråkiga kommentarer du får! Tycker det är upp till var och en hur mycket man ska träna. Förhoppningsvis känner man sin kropp så pass bra efter 18 år att man gör vad som är bäst för den :) jag tänkte bara höra hur du gör för att motivera dig att äta bättre? har du några bra tips? jag tränar mycket men tycker det är svårt att äta "rätt".

2008-10-14 @ 11:04:27
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Ja verkligen, jag håller helt med dig. Okej att man ibland "tänker" dumt, men det behöver inte betyda att man handlar efter det.

Jag har en egenskap inom mig som är ganska stark och det är - envishet. Och har jag ett mål vill jag komma dit. Men det är olika från dag till dag. För det första skulle jag aldrig "släpa" mig själv till gymmet för att träna, utan jag vill verkligen och gör det darför.

Kost är något som intresserar mig mycket så tycker verkligen det är kul, och älskar nyttig mat. Är vegetarian och det finns mkt gott man kan göra med mat, jag ölskar mat! :)

Säg gärna till om du vill ha tips :)?

Kör hårt!

J

2008-10-14 @ 11:08:35
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0