see It in your eyes


Då är man vaken efter noll sömn in princip. Jag har ju som sagt inte speciellt stor tur med mig själv - "så nu har jag fått en infektion i foten" (benhinnorna har inget med detta att göra). Har fått som en blåsa (I know, sounds desgusting) vid innersidan av foten som tydligen bildat en infektion eller liknande. Kan knappt gå nu och MÅSTE ringa vårdcentralen får vi se hur jag ska göra. Kan bli kul med en haltande Lotta som delar ut Ladie´s night biljetter på stan sen, om jag kommer så långt - så ha överseende girls.. Förövrigt så var Body Combaten GRYM igår. Älskar instruktören Pernilla, hon är sjukt bra och man blir riktigt pepp, snygga muskler får man också av alla slag då man tar i det där lilla extra när orken knappt finns där - like it! Sen blir det sushi med Anna och senare ska jag laga mat åt Pappsen och Elias. Ska försöka mig på hur det känns att sätta sig på cykeln, om det ens går - värt ett försök i alla fall.
Wish me luck today - I really need that. PussochHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0