someone else has stolen my heart


Anouk - Michel går på repeat hos mig idag, underbar! Inte fått mycket gjort under denna dag. Efter lunch, lite städning och solning blev det gymmet. Ett kortpass på bandet innan det var dax för Body Combat - det krigades igenom kan jag lova, såå härligt! Jag älskar verkligen det passet, grymt givande enligt min åsikt och riktigt kul. Knallade hemåt och insåg att det verkligen blir mörkt tidigt nu, inte tänkt på det innan men.. Kanske på grund av alla gatlyktor, haha.

Helt slut när jag kom hem, men tog mig ett bad och lite Proteinpuddig. Kollade TV med pappa och vi båda var som döda sillar i varsin soffa. Desperate Housewifes kollades såklart och nu ska jag snart slå på en film och lägga mig i sängen.
Imorgon ska jag provjobba, får se hur det går. Sushi med Anna blir det på lunchen, ska bli mys, och gymmet efter jobbet. Sen är jag nog heelt slut. Glömde tillägga att det var ögongodis i hög grad på gymmet igår, "mm mm mm" som vi säger (Jag och Mimmi)... Det hoppas vi får uppleva någon mer dag, riktigt nice. Nu ska jag slå på nya Van-filmen, love him. Natti!



Bild av: Lina - Location: Napa!
Give me that tan


Kommentarer
Postat av: fotograf therese - operfekt.blogg.se

Du är med bland de tio som jag kommer lotta den slutgiltiga vinnaren av i min fototävling :D



Nu ska jag sova, det är jobbigt att räkna kommentarer, haha :D

2008-10-14 @ 23:02:55
URL: http://operfekt.blogg.se/
Postat av: Stoffe

typisk napa bild :D

2008-10-15 @ 12:24:25
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0