that doesn't mean I don't think of you


Då var denna dag avklarad. Jobbat från 09.30 - 18, och det gick jättebra! Mycket att lära sig vill jag lova, många abbonemang, telefoner, kampanjer, u name it. Men har i alla fall lärt mig en bit i det stora hela - så idag har jag tagit emot reperationer, registrerat dom, lämnat ut färdiga reperationer m.m. Så den biten är jag nästan pro på nu i alla fall. Roliga killar att jobba med, så har haft det riktigt kul idag, timmarna går ju snabbare när man har roligt. Sushin med Anna var helmysig, och god, tack gumman! Har även handlat lite på LAGERHAUS, hittade en Scrapbook till mormor som jag blev kanonnöjd med, en tvålkopp till pappa (som han letat efter år efter år men aldrig hittat någon bra) och lite mysiga doftljus (vanilj såklart). När klockan var 18 och jag fick gå, sprang jag iväg i regnet mot gymmet. Körde ett hårt intervall-pass på bandet som jag lagt upp, grymt bra. Sen blev det lite mage och lite armar tillochmed. Efter det var Julia helt slut och traskade iväg hemåt, .... i regnet.....
Tänt ljus, kollat Grey´s och myst här hemma, och nu alldeles nyss kom faktiskt pappa hem, blev tidigare än väntat. Ska fixa det sista till Mormors present nu under kvällen, men ska försöka komma i säng i tid. Hoppas på sol i morgon så man kan ta sig en härlig morgonpromenad, men regnet verkar dock fortsätta. Hoppas på en stund med Michelle imorgon, och snacka ihop oss lite, hehe... Ha en mysig kväll! Bye.




Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde nog sluta blogga! du skriver bara om TRÄNING hela tiden och många blir irriterade att du inte förstår att det inte är normalt att träna sådär mycket. har du inget annat i ditt liv än utseendet? sola, träna, nyttig mat..osv. YTLIGT!

2008-10-17 @ 09:45:36
Postat av: jennie

men ge dig, låt julia få skriva om vad hon vill. Jag tycker de är en bra blogg, fortsätt blogga oavsätt dessa jekla anonyma kommentatare som ens inte vågar stå på sig att skriva ut sitt namn.

2008-10-17 @ 15:59:23
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Jag bloggar för MIN egna skull. Så jag skulle istället vilja säga till dem som läser och "stör" sig, att ge fan i att läsa om det är så irriterande med all min träning. Eller är det kanske lockande att få lite irritation i kroppen på ngn man inte ens känner ? :) I så fall bjuder jag på den njutningar. Skriver Vad jag vill, sluta läs om det ej faller i smaken. Ciao ;P!

2008-10-17 @ 23:15:24
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0